خوشا به حالت ای روستایی
حباب
« آموزشی * فرهنگی * تفریحی »
پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, :: 10:4 ::  نويسنده : سیدعلی حسینی

 

جعفر ابراهیمی ( شاهد )

روستا

 خوشا به حالت ای روستایی

چه شاد و خرم، چه باصفایی

در شهر ما نیست جز دود و ماشین

دلم گرفته از آن و از این

در شهر ما نیست جز داد و فریاد

خوشا به حالت که هستی آزاد

ای کاش من هم پرنده بودم

با شادمانی پر می گشودم

می رفتم از شهر به روستایی

آنجا که دارد آب وهوایی


نظرات شما عزیزان:

احمد مقدسی از شهرستان بروجرو
ساعت0:26---18 آذر 1396
خوشا به حالت ای روستایی

چه شاد و خرم چه باصفایی

در شهر ما نیست جز دود و ماشین

دلم گرفته از آن و از این

در شهر ما نیست جز داد و فریاد

خوشا به حالت که هستی آزاد

ای کاش من هم پرنده بودم

با شادمانی پر می‌گشودم

می‌رفتم از شهر به روستایی

آنجا که دارد آب و هوایی

(و جدیدا اینگونه سروده اند.....)

خوشا به حالت ای روستایی

که کوچ کردی از بینوایی

روستای ما هم پر شد ز ماشین

گردیده اینک چون چین وماچین

روستای ما هم پر شد ز بیداد

دیگر کسی نیست از غصه آزاد

ای کاش من هم پرنده بودم

از شهر و روستا پر می گشودم

میرفتم آنجا که شهر و ده نیست

آب و هوایش پر دود و مه نیست

احمد مقدسی

اگه قابل دونستید بزارید در صفحه تا همه ببینن


دوست
ساعت11:25---23 خرداد 1394
سلام
باید به دوستمان بگویم که خود استاد ابراهیمی اهل روستایی در شهرستان نمین استان اردبیل هستند. و عاشق روستایشان می باشند.


علیرضا
ساعت8:48---9 آذر 1392
ای اقایی که شعر (خوشا به حالت ای روستایی) را سروده ای کی گفته خوشا به حالت ای روستایی بیا بریم روستای ما یک روز فقط یک روز با هم بریم نخود درو فقط نخود درو نه خرمن کوبی بعد ببینم میگی خوشا به حالم که شهر نشینم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

در اوج قدرت به حباب فکر کن!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
hobab.LoxBlog.ir





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 141
بازدید هفته : 369
بازدید ماه : 605
بازدید کل : 23317
تعداد مطالب : 69
تعداد نظرات : 605
تعداد آنلاین : 2

ابزاروبلاگ

دیکشنری